Translate

середу, 2 грудня 2015 р.

Тема самоосвіти


     Іншомовна діяльність як новий спосіб спілкування молодшого школяра потребує створення позитивної мотивації, яка є одним із найважливіших психологічних факторів успішного вивчення іноземної мови і ключовим питанням організації навчання молодих школярів.
     Головна мета навчання іноземної мови в початковій школі – формування в учнів комунікативної компетенції.  Успішне навчання дітей молодшого шкільного віку неможливе без врахування психофізичних особливостей. У віці шести років діти швидко розвиваються як особистості, природно допитливі, люблять гратися і щось уявляти, промовляють рідною мовою те, що роблять, можуть досить точно імітувати звуки, які вони чують та копіювати інтонації дорослих, полюбляють багаторазово повторювати те саме, можуть зосереджуватись тільки на короткий час, потребують різноманітності, але не здатні зрозуміти граматичні правила, пояснення щодо структури мови. Тому  вчителям необхідно добре вивчити ці особливості і використовувати їх при плануванні уроку. Гостро постає питання, як зацікавити малюка, як зробити кожний урок іноземної мови для нього відкриттям, новим кроком в  пізнанні навколишнього світу? Як організувати роботу на уроці таким чином, щоб кожний учень ставав учасником навчального процесу протягом всього уроку? Як створити успішне навчальне середовище?
     Найкращий шлях – це систематичне та наполегливе встановлення чітких параметрів поведінки на уроці. Методисти пропонують застосувати Правило трьох R (rules, routines, responsibilities). По-перше, встановити чіткі та лаконічні правила (rules) поведінки на уроці та неухильно їх дотримуватися.
     По-друге, створити ритуальний візерунок (routines) етапів уроку, який встановлює їх послідовність, форми організації різних видів діяльності, що дозволяє учням почувати себе безпечно (учні знають, що відбувається і що відбуватиметься), а вчителю – уникнути довгих пояснень. По-третє, виконання учнями певних обов’язків (responsibilities), таких як допомога вчителю при роздаванні карток, зошитів, або відповідальність за вживання тільки іноземної мови під час роботи в парах, а це допомагає відчути участь у навчальному процесі.  Починаючи з першого класу, доцільно залучати учнів  до проектної діяльності. Програмою передбачено виконання міні-проектів «Моя родина», «Моя улюблена тварина», «Мій клас». Міні-проекти – це доступні творчі завдання, що виконуються на уроках та в позакласній діяльності з іноземної мови у формі колективних творчих справ. У нагоді стане ведення мовного портфоліо.
     Урок іноземної мови в початкових класах повинен бути емоційним, викликати інтерес до навчання і виховувати потребу в знаннях, де повинна домінувати атмосфера доброзичливості й активної творчої праці.
     Знання і врахування вікових особливостей допоможе вчителю ефективно і раціонально організувати навчальний процес, адекватно використовувати наявні засоби навчання, на достатньому науковому рівні здійснювати планування уроків і реально прогнозувати результати діяльності відповідно до умов навчання.
         Дуже важливо створити в процесі навчання дітей іноземної мови такі умови, щоб матеріал засвоювався природно, щоб діти вчилися легко, з інтересом і бажанням, без зайвого напруження емоційно-вольових та інтелектуальних сил. Щоб полегшити процес навчання дитини іноземної мови, слід максимально наблизити його до процесу оволодіння рідною мовою. Не можна починати вивчати іноземну мову перш ніж будуть закладені міцні основи рідної мови.
         На сучасному етапі розвитку методики існує багато методів викладання іноземної мови. Але найбільш результативним та дієвим методисти називають природний метод, тобто навчання іноземної мови проходить за тих же умов, що й засвоєння рідної мови.
Враховуючи психологічні та фізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку, найоптимальнішим способом початкового навчання є ігрова ситуація.
І. Приклад ігрових ситуацій:
1. урок в 3-му класі
Тема: Життя суспільства. Їжа. Приготування їжі.
Початок уроку
Повідомлення теми уроку (тема уроку записана на дошці але закрита аркушем паперу):
T: Attention, attention, listen to me.
    Our lesson is over.
    The fairy-tale begins.
    Країна див чекає на нас.
    Куди ми потрапимо?
    Спробуйте здогадатись самі.
    Відгадайте назву цієї країни, склавши ці чарівні пазли в 4 різні картинки.  Що на них зображено назвіть англійською мовою і не забудьте записати назване слово на аркуші паперу.
Робота в групах:
Учні складають картинки та на аркуші паперу записують слова.
І група:  jam; milk;
ІІ група: egg; fish;

Т: Але це ще не все. Перша група, підкресліть першу літеру в слові milk та запишіть її на дошці (m), другу літеру у слові jam (a), третю літеру у слові milk (l).
Друга група – першу літеру у слові egg (e), третю літеру у слові fish (s).
А тепер читаємо разом.
Т, Ps: Meals
T: Що означає «Meals» (їжа ). Тобто на нас чекає прекрасна, смачна та повна пригод країна Meals (вчитель знімає з дошки аркуш паперу та демонструє учням тему уроку). А щоб перед нами відчинилися ворота цієї країни, тричі повторюємо: meals.

Ps: Meals, meals, meals.













Гра «Guess».







Гра «What is he/she?»
actress               
doctor
footballer
plays football
acts in films
works at a hospital
working in the garden swimming
playing tennis
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s under the bed. (2)
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s under the bed.
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s in the draw. (2)
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s in the draw.
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s on your head. (2)
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s on your head.
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s in front of the TV. (2)
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s in front of the TV.

Where’s the monkey? (2)
The monkey’s over the desk. (2)
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s over the desk.
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s next to the door. (2)
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s next to the door.
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s between the box and the ball (2)
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s between the box and the ball
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s behind the curtain (2)
Where’s the monkey? (2)
The monkey’s behind the curtain
І.
Hands up,
Hands down,
Hands on hips,
And sit down.
One, two, three, hop.
One, two, three, stop.

ІІ.
I have one head
Two eyes
One nose
Two hands
Two legs
Ten fingers
Ten toes
III.
Look at the window
Look at the door
Look at the ceiling
Look at the floor
IV.
One, two, three, four, five
I and you, you and I

One for the money,
And two for the show,
Three to make ready,
And four to go.

Listen to the big clock
Tick tock, tick tock
Look at its hands move
Round and round
Listen to its bell chime
Ding dong, ding dong.
Red light, red light
What do you say?
I say stop-stop
Right away.
Yellow light, yellow light
What do you say?
I say wait-wait
Right away
Green light, green light
What do you say?
I say go-go
Go away.
One, two, three, four, five,
Once I caught a fish alive.
Six, seven, eight, nine, ten,
Then I let it go again.
Why did you let it go?
Because it bit my finger so.
Which finger did it bite?
The little finger on the right.  

Урок в 3-му класіТема «Animals»
Little bear: I've got a little house. In my house I've got a little table, a little chair and a little bed. Big bear: Let's have some honey!Little bear: Yes, let's! I like honey very much. Big bear: Look, a big tree! (Показує на дерево.) Little bear: Look, a big bee! (Показує на бжолу) Let's run away!Big bear : Yes, let's! До них підлітає велика бджола. Big bee: I'm a big bee. I've got a lot of honey.Big bear: Please give me some honey!Little bear: Please give me some honey!Big bee: OK. Here you are. Big bear and little bear: Thank you, Big Bee!Ведмедики з апетитом їдять мед.         На сучасному етапі розвитку методики існує багато методів викладання іноземної мови. Але найбільш результативним та дієвим методисти називають природний метод, тобто навчання іноземної мови проходить за тих же умов, що й засвоєння рідної мови.Враховуючи психологічні та фізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку, найоптимальнішим способом початкового навчання є ігрова ситуація.І. Приклад ігрових ситуацій:1. урок в 3-му класіТема: Життя суспільства. Їжа. Приготування їжі.Початок урокуПовідомлення теми уроку (тема уроку записана на дошці але закрита аркушем паперу):T: Attention, attention, listen to me.    Our lesson is over.    The fairy-tale begins.    Країна див чекає на нас.    Куди ми потрапимо?    Спробуйте здогадатись самі.    Відгадайте назву цієї країни, склавши ці чарівні пазли в 4 різні картинки.  Що на них зображено назвіть англійською мовою і не забудьте записати назване слово на аркуші паперу.Робота в групах:Учні складають картинки та на аркуші паперу записують слова.І група:  jam; milk;ІІ група: egg; fish;Т: Але це ще не все. Перша група, підкресліть першу літеру в слові milk та запишіть її на дошці (m), другу літеру у слові jam (a), третю літеру у слові milk (l).Друга група – першу літеру у слові egg (e), третю літеру у слові fish (s).А тепер читаємо разом.Т, Ps: MealsT: Що означає «Meals» (їжа ). Тобто на нас чекає прекрасна, смачна та повна пригод країна Meals (вчитель знімає з дошки аркуш паперу та демонструє учням тему уроку). А щоб перед нами відчинилися ворота цієї країни, тричі повторюємо: meals.
(зразки картинок для пазлу)



ІІ. Мовленнєва зарядка How are you?1варіантT-PI’m glad to see you to.Ann how are you today. Use smiles for you answer, please.Im(запитуються всі учні підгрупи).У кожного учня є три смайлики для висловлення свого самопочуття учні відповідають на запитання і демонструють відповідний смайлик:2       варіант    Teacher: I’m glad to see you, too. How are you?              Pupils:   We’re super, Thank you.                    (Clapping their hands.)                       We’re got spirits!                        Yes, we do                        We’re got spirits                        And what about you!         Teacher: I’ve got spirits, too. So let’s sit down and start our work.         Гра стимулює процес пізнання і навчання дітей. А також привчає їх до сумлінної праці, гра - це праця. У процесі гри в дітей виробляються навички зосередження, самостійного мислення, розвивається увага, дисципліна. Введення в урок ігор чи ігрових моментів робить навчання цікавішим, створює в дітей бадьорий настрій, полегшує подолання труднощів у засвоєнні навчального матеріалу. При вивченні теми «Знайомство» доцільно використовувати гру « Мікрофон».( кожен учень бере мікрофон і розповідає про себе). При закріпленні  лексичного матеріалу часто використовую мяч (вчитель кидає мяч учню і говорить слово, учень повертає його і перекладає слово.). Або гра « Почуй зайве слово і плесни в долоні». Таку ж саму гру можна проводити під час вивчення звуків.  Yes, we do                        We’re got spirits                        And what about you!         Teacher: I’ve got spirits, too. So let’s sit down and start our work.         Гра стимулює процес пізнання і навчання дітей. А також привчає їх до сумлінної праці, гра - це праця. У процесі гри в дітей виробляються навички зосередження, самостійного мислення, розвивається увага, дисципліна. Введення в урок ігор чи ігрових моментів робить навчання цікавішим, створює в дітей бадьорий настрій, полегшує подолання труднощів у засвоєнні навчального матеріалу. При вивченні теми «Знайомство» доцільно використовувати гру « Мікрофон».( кожен учень бере мікрофон і розповідає про себе). При закріпленні  лексичного матеріалу часто використовую мяч (вчитель кидає мяч учню і говорить слово, учень повертає його і перекладає слово.). Або гра « Почуй зайве слово і плесни в долоні». Таку ж саму гру можна проводити під час вивчення звуків.ІІІ. Приклади ігор по темах:Гра Noisy parker”.         Look at my basket.         Do you know what kind of fruit and vegetables I have in it?         Let’s play a “Noisy parker” game and find put the answers.         Answer my questions and guess the name of the fruit or vegetable (учні відгадують загадки про овочі та фрукти, а вчитель по черзі дістає з корзинки відповідні картинки або макети):Teacher:  1. It is green and long.Pupils: Cucumber.Teacher: 2. It is round and green.Pupils: Cabbage.Teacher: 3.It is round and red.Pupils: Apple.Teacher: 4. It is round and yellow.Pupils: Lemon.Teacher: 5.  It is long and orange.Pupils: Carrot.Гра  «What is your profession?»Мета гри: тренування використання лексики по темі «Professions» у мовленні  учнів. Потрібно роздати учням ляльки або картинки хлопчиків та дівчаток. Вчитель пропонує учням дати імена лялькам та придумати їм професію, але не називати цю інформацію вголос, а записати на листку паперу. Клас ділиться на дві команди на тренировка в употреблении лексики, обозначающей профессии. Кожен учень представляє свою ляльку, називає ім’я, професію ж тримає в секреті. Представники кожної команди по черзі запитують один одного за зразком: : Is Kate a doctor? Is Nick a pilot? Is Nike a driver? (виграє команда, яка вгадає всі професії).Гра “I have got a grey mouse”.Діти стають в коло. Вчитель стає в центрі і показує по черзі сховані іграшки в коробці промовляючи: “I have got a grey mouse”. Учень до якого він звертається повинен погодитися чи не погодитись: “Yes, you have got/No, you havent got”. Але іноді вчитель помиляється і називає не той колір іграшки “I’ve got a green fox”. Учень, що помиляється вибуває з гри.Тема: Seasons of the year. Autumn.Учням за описом учителя пропонується відгадати, про яку пору року йдеться. Подібні ігри розвивають у молодих школярів навички аудіювання. It is a beautiful season. It is white. The weather is cold. The sky is often dark and grey. It is cloudy.  What season is it?
Тема:Profession. Один із учнів стає обличчям до дошки. Вчитель демонструє учням картинку із зображенням на ній людини певної професії. Вчитель каже: „This is a man / а women". Учень вгадує: „Is he a doctor?". „Is he a worker?". „Is he a clerk?". Якщо, почувши три загальних питання, він не відгадав, то має поставити запитання: „What is he?"Урок в 3-му класіТема:Profession.Гра «Річка».         Вчитель об’єднує учнів у 2  команди, пропонує заповнити пропуски у картки та прочитати текст, кожне речення якого – умовна кладка через річку. Щоб перейти на інший берег «річки» слід правильно прочитати речення. Учасники команд по черзі читають речення. Якщо учасник допустив помилку, капітан команди повинен правильно прочитати речення. В іншому разі, учасник залишає команду. Перемагає команда, у якій усі учасники перейшли на другий берег «річки».When I grow up I want to be a (A) _____________, because it’s great to (B) _________________________ all the time.My brother is a (C) _____________________ and he is always looking into people’s (D) _______________________.My sister is a (E) ____________________. This is the right job for her, because she loves (F) _________________.

         Важливим при вивченні іноземних мов є емоційний фактор, бо повноцінне формування соціокультурної компетенції школярів пов'язане за звичай із застосуванням автентичних матеріалів: елементів фольклору, аудіозаписів діалогів у виконанні зразкових дикторів, фрагментів автентичних мультфільмів тощо. В молодших класах досить широко використовують малі форми дитячого іншомовного фольклору: римівки, лічилки, скоромовки, пісеньки тощо. Ці "маленькі шедеври", за образним визначенням дослідників, є важливим компонентом дитячої субкультури країн, мова яких вивчається, їх виразність і музичність завжди захоплює молодших школярів і викликає в них почуття великої естетичної насолоди, а також почуття співпричетності до іншого народу, яке досягається без особливих зусиль.Пісні та римівки можна використовувати як мовленнєву зарядку так і при проведенні фізкультхвилинки. По можливості пісні необхідно використовувати відповідно до теми уроку та з відеоматеріалом:І. Використання пісень1).Урок в 4-му класіТема: Englishmans home. The house and the room.В якості фізкультхвилинки можна використати пісню:ІІ. Римівки для організації рухової активності учнів та активізації мовленнєвої діяльності:ІІI. Вірші та казки на засвоєння граматичних структурТак, вивчаючи структури в Past Indefinite можна використовувати такі невеличкі вірші, у яких є ці структури:Three Little Squirrels.Ten little squirrels were sitting in a tree.The first two said, " What can you see?"The next two said, " A man with a gun ".The next two said, "Let's run. Let's run."The next two said, "Let's hide in the shade."The last two said, "We are not afraid!"But bang went the gun and away they all ran.One, Two, Three, Four, FiveOne, two, three, four, fiveOnce I caught a fish alive.Six, seven, eight, nine, tenThen I let it go again.Why did you let it go?Because it bit my finger so.Which finger did it bite?The little finger on the right.Вивчаючи структури в Present Indefinite, можна використовувати такі вірші:

What Does the Cat Say ?What does the cat say ? Meow , Meow.What does ' the dog say ? Baw, Wow.What does the donkey say ? Ee, Aw.What does the crow say ? Caw , Caw.What does the farmer say ? Shoo. ShooWhat does the cow say ? Moo,Moo.What do they all say ?Do You HelpDo you help to lay the tableWith the plates and forks and spoons?Yes, I do. I lay the tableIn the afternoons.         Навчаючи учнів англійської мови потрібно приділити велику увагу формуванню граматичних навичок. Дітям цікавіше вивчати граматичні структури у віршах, піснях, казках.Існує безліч казок які можна застосовувати на уроках англійської мови для вивчення граматичних явищ та структур.Казка про Артикль         В одній країні, яка зветься Граматика Англійської мови, жив собі Артикль A. Він завжди знаходився разом з іменниками в однині: a pen, a book, a lamp. Артикль A мав рідного брата-близнюка— Артикля An. Цей артикль був пажем у іменників, які починалися з голосного звука: an apple, an elephant. Брати не розлучалися зі своїми панами та служили іменникам, коли потрібно було назвати будь-який один предмет: (одна) кімната—a room, (будь-який) олівець—a pencil.А іменники у множині не дружили з артиклями A та An. Вони вважали, що їм потрібен поважніший слуга. І вирішили ці іменники знайти собі такий артикль, який підкреслював би їхню неповторність. Такий слуга швидко знайшовся. Це був всемогутній Артикль The.Він міг і служити іменникам у множині (the children), і називати, виділяти предмет із ряду інших предметів, наприклад:This is a doll. Це (будь-яка, одна, яка-небудь) лялька.The doll is nice. (Ця, саме ця) лялька красива. Зраділи іменники, що знайшли собі такого чудового слугу, присутність якого підкреслювала їхню виключність.
         Одним з ефективних принципів вивчення англійської мови в молодших класах є принцип моделювання ситуацій іншомовного спілкування па початковому етапі має бути принцип опори на діалог культур. Його реалізації сприяють такі типи ситуацій навчально-трудової, сімейно-побутової та соціально-культурної сфер спілкування:·         ситуації-аналоги потенційного спілку вашім дітей з носіями мови;·         ситуації з казковим сюжетом на літературно-країнознавчій основі;·         ситуації з казковим сюжетом, які моделюють взаємодію улюблених персонажів мультфільмів, кінофільмів дітей України і країн, мова яких вивчається;·         ситуації - уяві її подорожі до визначних місць іншомовних країн, наприклад, до Лондона, до Лондонського зоопарку, до Діснейленду тощо;·         ситуації, пов'язані з обговоренням отриманих знань про національні реалії іншої культури, наприклад, про реалії шкільного життя, родинні свята, грошові одиниці, реалії масової культури; довкілля; засоби комунікації тощо.І. Пропонуємо зразок-опору автентичного тексту для читання для учнів 4-го класу для відпрацювання лексики по темі: between  the  sofa  and  the  desk.  I  like  my  room.  Come to  see  our new  house!Kiss  you, Simon.Wоrd bankBig window, interesting books, wonderful carpet, traditional bookcase, comfortable sofa, nice lamp, big shelf.ІІ. Інсценізація на уроці англійської мови.Т: Про завзятих дітей, які потрапили до країни Meals дізнався король Taste (Смак) і запросив гостей до свого палацу. По дорозі нам зустрічається принцеса Sweet (Цукерочка), що грається в саду з мячем. Вона дуже рада нас бачити. Тепер їй є з ким погратися. Принцеса буде кидати вам, любі діти,  мяча і називати англійське слово. Якщо це слово означає щось їстівне, ви ловите м’яча, якщо не їстівне, відштовхуєте його. (Для ролі принцеси можна підготувати одну з учениць класу)Учні уважно виконують завдання гри.         Учням початкової школи з метою забезпечення наступності між початковою та середньою ланкою варто пропонувати іноді такий метод роботи як робота в групах та в парах.  Для дітей даної вікової категорії важливим етапом у навчанні є самоперевірка та само оцінювання власної навчальної діяльності. Учням пропонуються різні види завдань для вдосконалення таких навичок. Приклад тесту самоперевірки на якому є дві графи оцінки «self students mark» «teachers mark»Check up test (work in pairs)(Put the number of the proper picture near the definite word)between  the  sofa  and  the  desk.  I  like  my  room.  Come to  see  our new  house!Kiss  you, Simon.Wоrd bankBig window, interesting books, wonderful carpet, traditional bookcase, comfortable sofa, nice lamp, big shelf.ІІ. Інсценізація на уроці англійської мови.Т: Про завзятих дітей, які потрапили до країни Meals дізнався король Taste (Смак) і запросив гостей до свого палацу. По дорозі нам зустрічається принцеса Sweet (Цукерочка), що грається в саду з мячем. Вона дуже рада нас бачити. Тепер їй є з ким погратися. Принцеса буде кидати вам, любі діти,  мяча і називати англійське слово. Якщо це слово означає щось їстівне, ви ловите м’яча, якщо не їстівне, відштовхуєте його. (Для ролі принцеси можна підготувати одну з учениць класу)Учні уважно виконують завдання гри.         Учням початкової школи з метою забезпечення наступності між початковою та середньою ланкою варто пропонувати іноді такий метод роботи як робота в групах та в парах.  Для дітей даної вікової категорії важливим етапом у навчанні є самоперевірка та само оцінювання власної навчальної діяльності. Учням пропонуються різні види завдань для вдосконалення таких навичок. Приклад тесту самоперевірки на якому є дві графи оцінки «self students mark» «teachers mark»Check up test (work in pairs)(Put the number of the proper picture near the definite word)Fish__       Hamburger__   Sour cream__     Pizza___    Sandwich__    eggs__ Cheese___    Butter___   Chicken __      Salt__   Rice___    Meat __   Bread___«self students mark»  __________«teachers mark» _______________     


Засвоєння лексичного матеріалу         Окремої уваги заслуговують вправи в початковій школі на засвоєння лексичного матеріалу. Для успішного засвоєння лексичного матеріалу необхідно ознайомлення дітей не з ізольованими словами, а з групами слів, зв’язаних семантичною чи фонетичною асоціацією; формування мотиву для ознайомлення зі словами даної семантичної групи; інтеріоризація лексики через систему ігор, а не механічне запам’ятовування слів за списком; включення нових слів у систему відносин, яка склалася між відомим дітям словами та їх групами; узгоджене знайомство з лексичним матеріалом та граматичними операціями, які дозволяють ввести його в мовну діяльність.
I Робота в парахГра-кросворд «Find the secret word».Розгадай кросворд і знайди сховане слово She has a pink dress and a blue bag. She has a brown teddy and a green ball. He has a red T-shirt and black shoes. He has a purple kite and a red bike.ІІІ. Вправи для розвитку навичок вживання вивченої лексики у структурахСкладання речень за опороюПід час вивчення дітьми сценаріїв краще засвоюється лексичний запас англійських слів, мовних структур, зворотів, запитань. Інсценуючи казки, школярі розвивають творчі здібності, уміння виразно і красиво говорити, що дуже важливо для дітей у майбутньому.Інсценування  казкиBig bear: Hello, Little Bear.Little bear: Hello, Big Bear.Big bear: I've got a big house. In my house I've got a big table, a big chair and a big bed.              Під час інсценування казок діти стають активнішими на уроках, у них розвивається інтерес до навчання. Це важливий момент у формуванні пізнавального інтересу молодших школярів. Взагалі, сама підготовка костюмів, репетиції до таких вистав дуже подобаються дітям, вони відчувають себе справжніми акторами, а також це дає їм можливість самоствердитися. Намагаючись зробити урок більш успішним і продуктивним, треба підходити до нього з урахуванням індивідуальних особливостей дитини.         На сучасному етапі розвитку педагогічної галузі набуває популярності метод проектів. Метод проектів – це педагогічна технологія, яка містить сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методів, творчих за своєю суттю. Це спільна, навчально-пізнавальна, творча або ігрова діяльність учнів, яка має мету, узгоджені методи, засоби діяльності, спрямована на досягнення результату з розв”язання певної проблеми. Проекти бувають: дослідницькі, творчі, ігрові, інформаційні. В початковій школі учням подобаються такі проекти як.: «Одягни ляльку» - учні переодягають ляльку і говорять про ії одяг, « Генеологічне дерево», « Вітальні листівки», « Моя родина», «Мій улюбленець». Діти активніше виконують домашнє завдання, коли воно має творчий характер і цікавістю слухають захист проектів своїх однокласників. Такі завдання дають змогу слабким учням покращити свої оцінки.Процес навчання – це не автоматичне вкладання навчального матеріалу в голову учня. Він потребує напруженої розумової роботи дитини та її власної активної участі в цьому процесі.         Вчитель досягне успіху лише тоді на своїх уроках, коли зрозуміє, що дітям подобається все нове і цікаве. Ми, вчителі, повинні пам’ятати, що одна й та сама модель проведення уроків, не дає можливості дітям розкрити себе повністю, зупиняє розвиток творчого потенціалу навчання.         Отже, знання і врахування вікових особливостей учнів допоможе вчителю ефективно і раціонально організувати навчальний процес, адекватно використовувати наявні засоби навчання, на достатньому науковому рівні здійснювати планування уроків і реально прогнозувати результати діяльності відповідно до умов навчання.






Немає коментарів:

Дописати коментар